sobota, 9 lipca 2016

MOJE ULUBIONE PODKŁADY


Witam, chciałam Wam przedstawić podkłady,  które zawładnęły moje serce. Jestem posiadaczką cery mieszanej, strefa T (czoło, nos, broda), jest tłusta, a policzki i okolice oczu są suche. Wszystkie przedstawione podkłady według mnie są warte swojej ceny. Dojrzałam już do tego, że ważniejsza jest jakość niż ilość. Dawniej wolałam kupić kilka podkładów drogeryjnych, a teraz kupuję jeden z wyższej półki, który spełnia moje oczekiwania i wystarcz na naprawdę długo.


 Miracle Air de Tein

Moc krycia: średni, lekko kryjący
Nadaje się do każdego rodzaju skóry
SPF (filtr przeciwsłoneczny): 15
Jest bardzo lekki, prawie nie czuć go na skórze (idealny na lato)
Uzyskany efekt: skóra wygładzona, a niedoskonałości cery zamaskowane, wyrównany koloryt, matowa i promienna cera, bez efektu maski.
Dzięki precyzyjnemu kroplomierzowi uzyskuje się odpowiednią ilość podkładu do pokrycia twarzy, szyi i dekoltu.
Miracle Air de Teint występuje w palecie 7  odcieni.
Cena ok 180zł
Średnia trwałość, u mnie utrzymuje się ok 8 godzin, po tym czasie skóra zaczyna  się błyszczeć 
Ocena 8/10

Le Teint Visionnaire

   2 w 1, podkład z korektorem, innowacyjny duet makijażowy
   Uzyskany efekt: regenerujące, rozjaśniające skórę, korygujące niedoskonałości
   Do każdego rodzaju skóry
   Zapewnia matowe wykończenie
  Jednolite krycie
  Połączenie doskonałego krycia z naturalnym efektem
  Moc krycia: mocnokryjący
  SPF (filtr przeciwsłoneczny): 20
  Formuła wzbogacona witaminą CG, znaną z właściwości rozjaśniających cienie pod oczami
 Po systematycznym używaniu po około miesiącu zauważyłam: wygładzoną skórę, częściowe      zredukowane przebarwienia i niedoskonałości a pory zamknięte
 Cena: 219zł
 Ocena 9/10
   Moja Rada:
Ja osobiście nakładam korektor miejscowo w celu natychmiastowej redukcji niedoskonałości       skóry a podkład nakładam na twarz w celu ujednolicenia kolorytu skóry dla lekkiego, naturalnie  wyglądającego i nieskazitelnego makijażu. Można także korektor zastosować, po aplikacji      podkładu w celu zatuszowania przebarwień, zaczerwień i niedoskonałości.  Nakładam podkład    za pomocą gąbeczki, rozpoczynając od środkowej części twarzy w kierunku zewnętrznym. 
Le Teint Encre de Peau

  Konsystencja: płynna.
  Rodzaj skóry: skóra normalna, skóra mieszana, skóra tłusta,skóra sucha, skóra wrażliwa.  Daje matowe wykończenie.  Moc krycia: mocnokryjący.  Lekki Jak Piórko, Trwały Jak Atrament.  Uzyskany efekt: jednolity, promienny wygląd, przy jednoczesnym uczuciu lekkości na skórze.  Aplikator w kształcie pióra.  Nie utrzymuje się 24 h;), ale tego nie potrafi żaden przetestowany przeze mnie kosmetyk.  Ocena 9/10.


Le Teint Touche Eclat

Podkład wygładzający, rozświetlający i dodatkowo modelujący. Moc krycia: średni. Nadaje się do każdego rodzaju skóry.Zapewnia idealne krycie i delikatną promienność cery. Skóra jest rozświetlona i naturalnie ożywiona. Zapewnia naturalny wygląd. Posiada działanie modelujące. Lekki, nie zatyka porów. Niewidoczny gołym okiem. Cena 219zł. Mój hit lata 2016. Ocena 10/10
 A jakie są Wasze ulubione podkłady? Co myślicie o moich ulubieńcach?








3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię podkłady lancome, choć sa trochę drogie jak na moja kieszeń�� A YSL jeszcze nie próbowałam ale zachęciła mnie Pani��

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy i ostatni byłby dla mnie idealny, jako, że nie mam problemów z cerą, a chcę wyrównać tylko jej kolor. Jednak zostanę przy moich podkładach z wibo.
    Cena duża, ale jak już mówiłaś, jakość nie ilość.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń